Графік та план виховної роботи на 2017-2018 н.р.

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 
Останнє оновлення: Вівторок, 10 жовтня 2017, 09:40

 

Графік виховних заходів у Лохвицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2

(витяг із річного плану роботи школи)

  

Підсумки виховної роботи у школі за 2016-2017 н.р.

У 2016-2017  навчальному році був розроб­лений графік виховних заходів з учнями 1-11 класів на основі річного плану роботи школи. Діяльність педагогічного колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України, вихованні здорового способу життя учнів школи. У школі працює дитячо-юнацьке об’єднання «Країна Веселкова», яка складається із клубу молодших школярів «Країни Барвінкової» та клубу  для учнів — старшокласників  «Старшокласник». Школа працює за системою «Школи сприяння здоров’ю», тому велика увага приділяється заходам щодо виховання здорового способу життя. У школі працювало 13 гуртків. Під керів­ництвом викладача ЗВ (Онацького В.А.) акти­візувалася робота з військово-патріотичного ви­ховання.

 

У школі було проведено:

-          Місячник  «Увага! Діти – на дорозі!»

-          Тиждень Незалежності України (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень здоров’я та знань правил дорожнього руху (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень патріотичного виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Краса і біль рідного краю (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень громадянського виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень профілактики та попередження правопорушень (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень Козацькому роду нема переводу» (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень енергозбереження (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Місячник право виховної роботи:

-          Тиждень «Закон право і ми» (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень громадянського виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень здоров’я «Абетка здоров’я» (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень пам’яті жертв Голодомору (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Місячник боротьби зі СНІДом:

-          Тиждень «Обираємо здоров’я» (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень прав людини (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень попередження шкідливих звичок (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень естетичного виховання (Ціннісне ставлення до праці);

-          Тиждень правової популяризації (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень Соборності України (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень зустрічей і спілкувань. Тиждень честі школи (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Предметний тиждень молодших класів;

-          Тиждень, присвячений річниці виведення радянських військ із Афганістану (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень естетичного виховання (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень, присвячений Дню захисника Вітчизни (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень по попередженню дитячого дорожньо-транспортного травматизму (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень «Образу матері вклонімося» (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Формування громадянської свідомості (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень дитячої книги (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень психології (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень фізики та астрономії (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень екологічного виховання (Ціннісне ставлення до природи);

-          Ттиждень пам’яті Чорнобильської катастрофи (Ціннісне ставлення до природи);

-          Тиждень довкілля (Ціннісне ставлення до природи);

-          Тиждень Європи (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень знань безпеки життєдіяльності (Ціннісне ставлення до себе)

-          Проведено двомісячник чистоти і благоустрою, у рамках якого прибрано території школи та прилеглу до неї, висаджено 250 дерев, 70 кущів, закладено 4 квітники, вивезено сміття; проведено операцію «Чисте подвір’я»; проведено акцію “Зелений паросток майбутнього”.

Згідно із тематикою тижнів у школі проводилися виховні заходи: виховні години, години довіри, вечори відпочинку, брейн-ринги, акції, тематичні години інформувуння, марафони, турніри, рольові ігри, випускалися стінівки, проводилися конкурси малюнків, плакатів.

Роботу з учнями планують та проводять класні керівники ( у цьому навчальному році у школі було сформовано 13 класних колективи). Всі класні керівники своєчасно склали і затвердили плани виховної роботи із класами. Грамотно планують виховну роботу з учнями класні керівники Дерев’янко А.В., Милка Т.І., Ігнатьєва Н.А., Гресь Л.В. Різноманітні та цікаві форми роботи з учнями практикують класні керівники Пономаренко Т.М.,,Хоменко С.І.,  Ігнатьєва Н.А.. Усі класні керівники приділяють багато уваги роботі із збереження життя та здоров’я дітей. Усі класні керівники багато працюють із батьками.

У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники»(1 клас), спортивні змагання «Козацькі розваги» (5-11 класи),«Тато, мама, я — спортивна сім'я», «Ве­селі старти», «Новорічні ранки» (1-4 класи). Молодші школярі брали активну участь у конкурсах малюнків «Осінь наша мила», «Рідна матінка» , «Зима прий­шла» (, «Ой весна, весна». Цікавими були виступи учнів 11 класу до Дня вчителя і учнів 1-4 класів до 8 березня. Популярними серед учнів 8-11 класів є конкурси «Міс осінь», «Найчарівніша пара», «Містер школи».

Хлопчики 1-4 класів узяли участь у кон­курсній програмі «Забави юних козачат», а дівча­та 1-4 класів — у конкурсній програмі «Міс Дюймовочка».

Протягом року діти мандрували у світі ділових справ, відвідували  музеї, бібліотеки, для них були організо­вані екскурсії, походи. До святкових дат з дня визволення України, визволення Полтавщини та річниці Великої Перемоги проводились уроки Мужності, діти покладали квіти  до  пам'ятників та меморіальних плит на честь визволителів.

Добре працювали вчителі початкових класів Дерев’янко А.В., Хоменко С.І., Лазука Н.П. Пигар М.Ю.. Це досвідчені вихователі, які приділяли велику увагу питанням культури по­ведінки, спілкування, зовнішнього вигляду та охорони життя учнів. Вони дбають про те, щоб класні приміщення були затишними, а мікрок­лімат у колективі — родинним.

Багатим та різноманітним було життя учнів середніх класів.

 На початку навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування.

Учні 5 класу пройшли випробування на звання п'ятикласника і відзначили цю подію святом «Посвята в п'ятикласники». Традиційно учні 5—11 класів беруть участь у акції «Милосер­дя», волонтерські загони школи надають допомогу ветеранам Другої світової війни, вчителям-пенсіонерам, що проживають в мікрорайоні школи. У 2016-2017 навчальному році особлива увага приділялася національно-патріотичному вихованню дітей: учні школи взяли участь у акціях «Напиши листа пораненому», зборі коштів, харчів та теплих речей для воїнів АТО.

Живий інтерес в учнів середніх класів ви­кликають екскурсії, походи. Цікаво провели спортивні змагання учні 5-6 класів «Всім класом — на старт», 5-х класів «Веселі старти» (керівник спортивних за­ходів Канюк В.І. пізніше Войтко І.Є.), багато зусиль доклав вчитель трудового навчання Петренко Ю.І., аби підготува­ти і провести «Конкурс майстрів та майстринь», ярмарку продаж виробів дітей.

Знаменною подією для учнів 10-х класів стало свято «Посвята в старшокласники», в підготовці якого взяли участь як самі десяти­класники, так і їх класний керівник О.В.Пугач. Багато зусиль доклали старшокласники, аби День учителя став справжнім святом. Зусиллями 9 класу була святково прибрана школа, учні 8—11 класів випустили стіннівки, підготували концерт.

Учні 7-9 класів стали ініціаторами цікавої справи з безпеки дорожнього руху, вони прове­ли рейд з виявлення порушників правил і випу­стили фотомонтаж «Вони порушують правила безпеки».

Разом з учнями 8-11 класів вчителі української мови організували і провели конкурс читців, переможців було нагороджено солодкими при­зами.

Організовано пройшов у школі день бороть­би зі СНІДом. Старшокласники взяли участь у конкурсі плакатів, а лекторська група 8 класу підготувала виступи і провела зустрічі у 8—11-х класах.

Класні керівники докладають ба­гато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове жит­тя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.

Підсумовуючи, слід зазначити, що всі ви­хованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручен­ня, були залучені до роботи гуртків, клубів, спортивних секцій, музичної школи, факульта­тивів. І хоча протягом року мали місце окремі порушення дисципліни серед учнів (крадіжка, бійка, вживання ненормативної лексики), але серйозних правових порушень, здійснених уч­нями школи, не виявлено. Система школи із правового виховання зайняла у області ІІ місце. А рівень ефектив­ності участі класів у виховних заходах був до­сить високий.   Про це свідчать грамоти відділу освіти Лохвицької РДА .

    Відповідно до Річного плану роботи школи було проведено 2 конференції громадськості і 2 загальношкільних батьківських зборів – “Якщо ти сам собі ворог”, “Результати літного оздоровлення”, “Причини та наслідки правомірної поведінки”, “Причини та наслідки жорстокого поводження із дітьми”. Зустріч із лікарями ЦРЛ. (зустріч із працівниками МНС, співробітниками Лохвицького РВ УМНС України в Полтавській області).

У школі працює Рада школи, у складі якої у рівній кількості представлені батьки, діти та вчителі. Представники Ради школи залучалися до проведення операцій “Нічне місто”, “Дозвілля молоді”; до організації та проведення фестивалю “Тато, мама, я – спортивна сім’я”, вечора зустрічі із випускниками, родинних свят; проведення марафону Милосердя ( учні школи зібрали кошти на лікування дітей із вадами зору.

 Школа може успішно виконувати свої функції щодо виховання підростаючого покоління тільки в тісному зв’язку із сім’єю, лише цілеспрямованими зусиллями батьків та педагогів можна впливати на розвиток особистості дитини, розв’язувати виховні завдання. Родинно-сімейне виховання у школі здійснювалось спираючись на вікові, психофізичні та особистісні якості дитини та моральні цінності сім’ї. На годинах спілкування в класних колективах порушувалося питання ролі сім’ї як першооснови формування громадянина. Педагогічна освіта батьків здійснювалась на засіданнях університету педагогічних знань для батьків, роботі лекторіїв, конференції громадськості, батьківських зборах, індивідуальних бесідах, консультаціях, які проводили адміністрація школи, медичний працівник, практичний психолог, класні керівники. Для батьків були організовані зустрічі із працівниками ЦРЛ, Співробітниками МНС, Лохвицького РВ УМНС України в Полтавській області. Таким чином у школі створена атмосфера взаємодії “Сім’я-школа-громадськість”. Найякісніше родинно-сімейне виховання проводилось класними керівниками Дерев’янко А.В., Гресь Л.В., Хоменко С.І..

Шкільний бібліотекар Москаленко О.О.  активно включалася у виховний процес школи: відповідно до тематики тижня організовувались виставки літератури; готувала матеріали на загальношкільну лінійку та тематичні години інформування; допомагала у підборі матеріалів до виховних заходів, свят; проводила літературні ранки, вечори, вікторини, презентації та бесіди різноманітної тематики. Змістовним і дієвим є план роботи бібліотекаря. Цікаво пройшов Тиждень дитячої та юнацької книги у школі. Олена Олександрівна проводила велику роботу на канікулах.

У школі працює практичний психолог, яка надавала допомогу учням 5 класу для адаптації до нового рівня навчально-виховної роботи. Постійно Пономаренко Т.В. проводила консультації для дітей та батьків, працювала із дітьми, схильними до правопорушень, дітьми пільгових категорій. Тетяна Володимирівна добросовісно і охайно вела всю необхіднку документацію; своєчасно проводилися у школі засідання штабу по профілактиці правопорушень. У школі постійно працював консультпункт практичного психолога.

У школі працювали лекторії ”Разом до здоров’я”. Активну участь у роботі вище зазначених ланок виховної роботи школи брали участь шкільна медична сестра Корольова Є.О., практичний психолог Пономаренко Т.В., класні керівники. Корольова Є.О.  вела активну роз’яснювальну роботу, готувала матеріали до тематичних годин інформування, виховних годин, акцій, які проходили у рамках тематичних тижнів місячників ( Місячник по боротьбі зі СНІДом, Тижні “За здоровий спосіб життя” тощо).

У виховних заходах школи та районного рівня, конкурсах змаганнях

найактивнішу участь брали учні: Кириченко В., Шетеля І., Петрашевич А., Онацька О..

Але поряд із зазначеними позитивними моментами у виховній роботі школи мали місце й окремі недоліки:

-          потребують індивідуальних консультацій класні керівники Пономаренко Т.М., Дерев’янко А.В. (робота із батьківською громадськістю), Пугач О.В. (превентивне виховання);

-          поглиблення та деталізації виховний процес потребує у 10 класі (класний керівник Пугач О.В.);

-            шкільний бібліотекар недостатню роботу проводить по питанню позакласного читання учнів, особливо старших класів.

-          Класні керівники у своїй роботі спираються основним чином на окремих учнів, які себе вже проявили і мало уваги звертають на розвиток здібностей інших дітей.

-          Потребує посилення правовиховна робота (питання дозвілля учнів 9-11 класів).

Читати повністю

  • 220x90 MONMS static

    wodenuk

    logopoippo2
  • pol yprav188x80 pedrpesacom banner dotsOsvitaUA logo
  • LogoTop.uk-UA
by joomlana.net