Формування математичних знань, умінь та навичок на різних етапах шкільного навчання, пов′язане з істотними труднощами, які спричинені, в основному, недостатнім рівнем розвитку мислення учнів.
Вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, класифікувати найефективніше формувати через розв′язування різноманітних задач.
Зокрема, задачі з логічним навантаженням (розв′язання яких потребує гнучкості, критичного підходу, раціонального мислення), які пропонуються учням початкових класів, мають на меті сприяти розвитку їх математичних здібностей, самостійного мислення, винахідливості, зацікавленості.
Дерев’янко
Антоніна Василівна
“Уміти бачити, та розкривати
потенційні можливості кожної дитини”
Учитель початкових класів Лохвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької районної ради Полтавської області
37200, Полтавська область,
м.Лохвиця
вул.Шкільна (Петровського), 10
тел. (05356) 3-17-67
E-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Закінчила Полтавський державний педагогічний інститут імені В.Г.Короленка у 1987 році вища кваліфікаційна категорія, старший учитель.
Нагороджена грамотами та дипломами відділу освіти (2010,2012, 2013), Подяками видавництва “Шкільний світ” (2012) та Лохвицької міської ради (2014).
Дерев’янко А.В., учитель початкових класів
Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Предмет. Я і Україна. 2 клас
Тема. Тварини навесні. Зустрічаємо птахів
Мета проекту. Вчити розпізнавати тварин за групами. Розширювати знання учнів про тварин лісу; вдосконалювати вміння порівнювати тварин за характерними ознаками, особливостями життя і поведінки. Розвивати пізнавальний інтерес до природи рідного краю, уміння працювати з довідковою літературою. Виховувати шанобливе ставлення до всього живого як складової природних багатств Землі.
Обладнання. Проектор, ілюстрації тварин, птахів, щоденники спостережень, карта, гніздо ремеза, малюнки будинків птахів, маска білочки, картини природи, запис «Голоси весняного лісу».
Література. Інтернет-матеріали, енциклопедії, робочі зошити.
Тип проекту. Навчально-інформаційний проект.
Завдання проекту.
Тренування навичок роботи в групі. Простежити зв′язок людини з природою. Формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою. Засвоєння матеріалу з теми.
Дбати про екологічну культуру школярів.
Рекомендації.
Заздалегідь створені творчі групи, які працюють у різних напрямах:
перша група з′ясовує історію виникнення назви місяця квітня, добирає матеріал про ранньоквітучі рослини;
друга група шукає матеріал про звірів(вовка, лося,лисицю і білочку);
третя група добирає матеріал про птахів(соловейка, зяблика і ремеза);
четверта група знаходить відомості про комах (бджолу,метеликів, мурашок).
Захист проекту