5 клас (1-й рік навчання). Тема: Шкільне приладдя. Verneinung „kein“. Unbestimmter Artikel

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 
Останнє оновлення: Середа, 30 листопада -0001, 00:00

5 клас (1-й рік навчання)

Урок №

(за підручником Німецька мова „Hallo,Freunde! 5 (1)

С. І. Сотникова, Т. Ф. Білоусова:

Харків видавництво «Ранок» 2013 - 191 с.)

Тема: Шкільне приладдя. Verneinungkein“. Unbestimmter Artikel (S. 63-64)

Тип уроку: КМУ

Мета уроку: закріплювати вивчений на попередніх уроках лексичний та граматичний матеріал (відмінювання дієслів у Präsens), інформацію про присвійні займенники, прийменники auf, an, in, vor, hinter; вчити артикуляції звуків [y], [ks], [ʃ], [ç]; розвивати фонетичні навички озвучення німецьких голосних та приголосних звуків; розвивати здатність порівнювати мовні явища рідної та німецької мов; розвивати монологічне мовлення; ознайомити учнів з новими ЛО теми, запереченням kein; виховувати охайність та відповідальність.

 

Очікувані результати: уміння учнями називати шкільні речі; розуміти роль артиклів при вивченні іменників німецької мови, правила вживання заперечення «kein». 

Обладнання: а) підручник

                      б) шкільні предмети

 

Хід уроку

  1. Початок уроку. Фонетична зарядка (2 хв.)

spielen        sprechen          laufen   essen

geben         nehmen           springenklatschen

 

  1. Введення в мовне середовище (5 хв.)

ü  Повторення відмінювання дієслів, н-д:

-          liegen, hängen, übersetzen

ü  Повторення присвійних займенників, н-д:

-          ich – mein Klassenzimmer

-          du – dein Fenster

-          er – seine Schule

-          sie – ihre Bibliothek

-          es – sein Lesesaal

-          wir – unsere Tafel

-          ihr – euer Stuhl

-          Sie/ sie – Ihr/ ihr Bild

  1. Оголошення цілей уроку (3 хв.)
  1. a)In der heutigen Stunde arbeiten wir weiter in Thema „Schulleben“. Das ist unsere 8. Stunde in diesem Thema. Wir versuchen heute unsere Fähigkeiten und Fertigkeiten in Phonetik zu entwickeln, wiederholen lexische und grammatische Materielle, Präpositionen, die wir in den vergangenen Stunden gelernt haben. Wir bekommen Information über Verneinungkein, beachten das Gebrauch den unbestimmten Artikel und versuchen unsere Schultaschen in die Schule bereit zu machen.
  1. Перевірка домашнього завдання (7 хв.)

ü  In der vorigen Stunde haben wir Information über unseren Klassenraum wiederholt. Heute werdet ihr sie vorstellen.

-          Учні розповідають про свою класну кімнату (2-3 розповіді).

ü  Außerdem haben wir Information über einige deutsche Präpositionen bearbeitet. Zu Hause habt ihr die Sätze durch passende Präpositionen ergänzt. Jetzt kontrollieren wir diese Aufgabe.

-          Учні озвучують (або записують на дошці) речення з вправи 5 (с. 62).

  1. Робота з теми уроку (23 хв.)
  1. a)Heute versuchen wir unsere Schulsachen in die Schultasche zu sammeln. Macht eure Bücher auf die Seite 63 auf. Übung 1. Wir sehen einige Schulsachen. Unsere Aufgabe: lesen, zeigen und auf Ukrainisch diese Wörter nennen. (Учні озвучують (читають) слова, звертаючи увагу на вимову звуків НМ, показуют їх та називають українською мовою).
  2. b)Erholungspause
  3. c)Jetzt lesen wir die Regel auf dem blauen Feld und sagen: was haben wir verstanden? (S. 63) (Озвучення правила учнями та пояснення розуміння його)
  4. d)Wir machen Übung 4 auf der Seite 64. O, lies Aufgabe! (Учень озвучує завдання і читає зразок). Jetzt machen wir diese Aufgabe schriftlich. K. – beschreibe erstes Bild, M. – das zweite, … (Виконання завдання: вказати, які предмети відсутні в порівнянні з малюнком (сильніші)). T., M., lest das Gedicht auf der Seite 63, Übung 3. (Читають вірш вправи 3 (слабші))ю schreibt es ins Heft (та списують в зошит).
  1. Підведення підсумків (2 хв.)

L.: Jetzt sagen wir: Was haben wir heute in der Stunde gemacht? Haben wir gesprochen/ gelesen/ geschrieben/ das Bild beschrieben…?

Sch.: Ja/ Nein.

L.: Ihr bekommt solche Noten… (Оцінювання роботи учнів на уроці)

  1. Домашнє завдання (3 хв.)

L.: Seite 63: Wörter kennen; Übung 3: die Fragen beantworten (Was nehme ich in die Schule mit?/ Was nehme ich in die Schule nicht mit?)

Wir machen Schluss. Die Stunde ist zu Ende. Bis …

  • 220x90 MONMS static

    wodenuk

    logopoippo2
  • pol yprav188x80 pedrpesacom banner dotsOsvitaUA logo
  • LogoTop.uk-UA
by joomlana.net