Контрольна робота з географії 8 клас. Тема "Ландшафти"

Рейтинг користувача:  / 0

І ВАРІАНТ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

 

1. Укажіть, що є найбільшим природним комплексом земної кулі.

2. Укажіть, який відсоток території України займає зона мішаних
та широколистяних лісів.

3. Укажіть назву природної зони, в якій знаходиться територія
екологічної катастрофи.

4. Укажіть, які складові ландшафту зазнали найменших змін під
впливом діяльності людини.

5.Укажіть, скільки вершин Українських Карпат мають висоту понад
2000 м над рівнем моря.    
6.Укажіть, що є спільним в природі Карпат і Кримських гір.

7. Укажіть ознаку, яка характеризує природу Чорного моря.

8.Укажіть ознаку, яка характеризує природу Азовського моря.

Завдання на встановлення відповідності

 

Останнє оновлення: Середа, 05 квітня 2017, 08:00
Детальніше...

Матеріали семінару учителів хімії

Рейтинг користувача:  / 0

Основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння  переходу від механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно здобувати знання.

Оновлення Державного стандарту вимагає і від вчителів переходу на новий, сучасний рівень роботи з учнями.

Та як перебудувати себе? Як зробити себе сучасним? Які навички треба мати? Якими технологіями володіти? Ці питання турбують всіх вчителів.

Тож у пошуці новітніх технологій, які попoвнили б мою методичну скарбничку та дозволили б зацікавити учнів предметом, підвищити якість їх знань та вселити впевненість у власних силах я передивлялась в інтернеті безліч блогів, сайтів, майстер-класів, доки не натрапила на цікаву, нову для мене освітню тенологію – технологія Веб-квест. 

Скачати матеріали семінару

Фотогалерея

Веб-квест "Відомі і невідомі жири"

Веб-квест "Цукор - біле золото України"

Веб-квест "Ukraine - our Motherland"

Останнє оновлення: Вівторок, 28 березня 2017, 12:11

Розпочато квест

Рейтинг користувача:  / 0

Дорогі друзі!

Запрошуємо Вас взяти

участь у Веб-квесті
«Відомі і невідомі жири»

9 клас - вперед!

 

Останнє оновлення: Вівторок, 28 березня 2017, 03:17

Створення відеоуроків (скрінкастів)

Рейтинг користувача:  / 0

Створення відеоуроків (скрінкастів)

screencastВідеонавчання – ідея далеко не нова і свого часу була дуже поширена в Радянському Союзі при підготовці фахівців специфічних професій: танкістів, пілотів, інженерів, космонавтів. Тобто в тих галузях, де застосовувалися значні матеріально-технічні ресурси або їх необхідна кількість була недостатньою чи обмеженою. Наприклад, ще в 30-х роках XX століття відеоуроки застосовували для навчання пілотів літаків в Радянському Союзі і фашистській Німеччині. Були створені студії для зйомок навчальних фільмів (Центрнаучфільм, Київнаучфільм, Лєннаучфільм, Союзвузфільм). У 60х - 80х роках в СРСР університетські лекції періодично транслювалися по телебаченню.

Останнє оновлення: Вівторок, 20 вересня 2016, 12:37
Детальніше...

Розробка циклу уроків з геометрії 8 клас з теми «Многокутники. Площі многокутників».

Рейтинг користувача:  / 0

44

Многокутник і його елементи. Опуклі і не опуклі многокутники

1

45

Сума кутів опуклого многокутника

1

46

Вписані та описані многокутники

1

47

Площа многокутника

1

48

Площа паралелограма

1

49

Площа трапеції

1

50

Площа трикутника

1

51

Площі многокутників

1

52

Підсумковий урок

1

 

docПлани-конспекти уроків з теми6.41 MB

Останнє оновлення: Понеділок, 23 березня 2015, 06:20

Алгебра. 7 клас. Тема. Розв’язування рівнянь, які зводяться до лінійних.

Рейтинг користувача:  / 0

Тема. Розв’язування рівнянь, які зводяться до лінійних.

  Предмет математики такий серйозний,

  що корисно не нехтувати нагодою

  робити його трохи цікавішим.

  Б. Паскаль        (Слайд 1,2)             

                                                                                                           

Мета: систематизувати знання учнів про рівняння ; формувати уміння

           зводити рівняння до лінійних; сприяти формуванню та розвитку

           інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі вивчення

           математики; виховувати наполегливість і самостійність.

 

                                        Хід уроку.

І Організаційний момент.

Останнє оновлення: Понеділок, 23 березня 2015, 06:09
Детальніше...

Геометрія 9 клас . Вектори на площині. Підсумковий урок

Рейтинг користувача:  / 0

Предмет. Геометрія 9 клас

Тема уроку. Вектори на площині. Підсумковий урок

Мета уроку. Систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Вектори».

                       Розвивати уміння застосовувати набуті знання при розв’язуванні задач.

                      Виховувати математичну культуру

Тип уроку. Урок систематизації та узагальнення знань, умінь, навичок

Обладнання. Мультимедійний проектор,підручник А.Г.Мерзляк., В.Б.Полонський.,

                       М.С.Якір. Геометрія: Підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних

                       Закладів Х.:Гімназія, 2009

Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Перевірка домашнього завдання

3.Повторення та систематизація знань

Фронтальне опитування. Продовжити речення

-          Вектор –

Останнє оновлення: Понеділок, 23 березня 2015, 06:01
Детальніше...

Географія. 7 клас. Тема. Географічне положення Євразії.

Рейтинг користувача:  / 1

Чорнуха О.М.., учитель географії

Лохвицької ЗОШ  І-ІІІ ст. №2      

     Предмет . Географія. 7 клас           

Тема. Географічне положення Євразії

Мета. Ознайомити учнів із загальними відомостями про материк; вдосконалювати практичні вміння та навички характеризувати географічне положення за картою; формувати вміння порівнювати географічне положення материків; розвивати інтерес до вивченої теми.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання:фізична карта світу, фізична карта Євразії, контурні карти.

Форми і методи: бесіда, розповідь учителя.

Очікувані результати: учні характеризують особливості географічного положення материка; пояснюють вплив географічного положення на природу; показують на карті географічні об’єкти відповідно теми уроку.

Хід уроку

I.         Актуалізація опорних знань і вмінь

1.        Підберіть епітети з префіксом «най-» для кожного з вивчених материків.

2.        Як ви вважаєте, чому  материк на якому ми живемо, вивчають останнім у курсі.

Останнє оновлення: Понеділок, 23 березня 2015, 05:58
Детальніше...
  • 220x90 MONMS static

    wodenuk

    logopoippo2
  • pol yprav188x80 pedrpesacom banner dotsOsvitaUA logo
  • LogoTop.uk-UA
by joomlana.net