Велошкола з безпеки руху

Рейтинг користувача:  / 0

Прес-анонс

 

Велошкола і презентація відеороликів про безпеку руху

 

Час: 28 вересня, п’ятниця, 13:00

 

Місце: Лохвицька ЗОШ №2, вул. Петровського 10, Лохвиця, Полтавська область, 37200

https://goo.gl/maps/ScN4yUYEpLp

 

У п’ятницю, 28 вересня, у Лохвицькій ОТГ відбудеться велошкола і презентація відеороликів про безпеку руху для школярів. Подія є складовою кампанії "Велосипедом до школи" в межах проекту "Зелене світло для велоруху в громадах" у Лохвицькій ОТГ за підтримки міської ради.

Останнє оновлення: Четвер, 27 вересня 2018, 10:43
Детальніше...

Наші досягнення

Рейтинг користувача:  / 1

З кожним роком стає сильнішим інтерес юних геніїв до олімпіад із різних предметів. Щороку у жовтні – листопаді   відбувається ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад.  Олімпіада – це  сходинка до визнання  обдарувань учня, його знань, предметної компетентності, навичок самостійної творчої діяльності.

Кожен, хто брав участь у олімпіадах, прагнув перемоги.

За підсумками участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін та конкурсів маємо такі результати:


Останнє оновлення: П'ятниця, 22 грудня 2017, 13:45
Детальніше...

Фінансовий звіт

Рейтинг користувача:  / 0

Фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством


За І півріччя 2018 року по Лохвицькій ЗОШ №2 за благодійні та спонсорські кошти було отримано:

пального на суму- 806 грн;

продукти харчування- 11026 грн.

Звіт про використання коштів
за І квартал 2018р.
КЕКВ Назва статті витрат Сума (грн.)
2111 Заробітна плата 1057140
2120 Нарахування на оплату праці 234844
2210 Предмети, матеріали, інвентар 23019
2230 Продукти харчування 71375
2240 Оплата послуг(крім комунальних) 13099
2250 Видатки на відрядження 3106
2271 Оплата теплопостачання 204935
2272 Оплата водопостачання та водовідведення 2070
2273 Оплата електроенергії 0
2274 Оплата газу 0
2275 Оплата інших енергоносіїв 0
2282 Окремі заходи по реалізації державних програм 0
2800 Інші поточні видатки 530
3110 Придбання обладнання довгострокового користування 20000


За період з 01.01.2017 по 01.01.2018 року

№п/п

Куди використано

Сума, грн

1

Оздоровлення у пришкільному таборі оздоровлення та відпочинку

34440

2

Продукти харчування

4835,55

3

Господарські товари

1696

4

Ремонт приміщення школи

690131,90

5

Благодійна допомога на новорічні подарунки

1000

6

Бібліотечний фонд

500

7

Благодійна допомога на пальне

252

8

Благодійна допомога на харчування

6971

 

Останнє оновлення: Середа, 27 червня 2018, 07:46

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Рейтинг користувача:  / 1

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Дана інформація про діяльність Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької районної ради Полтавської області надається та оприлюднюється на веб-сайті школи на виконання статті 30 Закону України "Про освіту". 

 


 

Структура та органи управління закладу освіти

    Управління Лохвицькою ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 здійснює директор навчального закладу, який підпорядковується відділу освіти Лохвицької РДА.  

Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами

     Перелік посад працівників та кількість штатних одиниць згідно Штатного розпису Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2017 рік, затверджено в.о. начальника відділу освіти Лохвицької РДА Яковенко Т.В. 1 листопада  2017 року

№ з/п

Назва посади

Кількість штатних
одиниць

1

Директор

1

2

Заступник директора

1,5

3

Педагог-організатор

1

4

Керівник гуртка

1

5

Соціальний педагог

0,5

6

Практичний психолог

0,5

7

Вихователь ГПД

2

8

Вихователь автобуса

0,5

9

Учителі

30,4

10

Завгосп

1

11

Лаборант

0,5

12

Робітник по обслуговуванню

1

13

Двірник

0,5

14

Сторож

2

15

Прибиральник

4

16

Водій

1

17

Завідуюча бібліотекою

1

18

Медсестра

1

19

Секретар

1

20

Кухар

1

21

Підсобний робітник

0,5

22

Інженер

0,5

Всього 53,4

 

    ліцензійний обсяг - 520 осіб, навчається станом на 1 грудня 2017 року - 316 учнів.

  • Мова освітнього процесу - українська
  • Наявність вакантних посад

    Вакантних посад немає.

  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти

Приміщення освітнього закладу – типове, двоповерхове, збудоване в 1971 році

Загальна площа всіх приміщень складає 2380 м2.

Освітні кабінети: 

Фізики

Української мови та літератури

Хімії

Зарубіжної літератури

Біології

Іноземної мови

Історії та правознавства

Інформатики та ІКТ

Географії

Майстерня по обробці металу

Математики

Початкових класів

 

 

 

 





Їдальня (на 80 посадкових місць),  спортивна зала, бібліотека.

Загальна кількість комп’ютерів – 28:

Ноутбуки – 3

Проектори – 1

Більшість ПК школи під’єднані до мережі Інтернет

Працівники школи можуть користуватися мережею Інтернет на своїх ноутбуках, планшетах, телефонах через Wi-Fi.

 Для навчання осіб з особливими освітніми потребами у школі наявний пандус

 

  

Останнє оновлення: Четвер, 28 червня 2018, 03:51

Структура навчального року

Рейтинг користувача:  / 5

Структура навчального року

 

Відповідно до Закону України "Про освіту", листа Міністерства освіти і науки України від 03.07.2018 року № 1/9-415 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в ЗЗСО навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році" структура навчального року встановлюється закладом загальної середньої освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою.

На підставі рішення педагогічної ради школи (протокол № 1 від 31.08.2018 року) навчальний рік розпочнеться 1 вересня святом - День знань - і закінчиться не пізніше 1 липня.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр - з 3 вересня по 28 грудня,

ІІ семестр – з 14 січня по 24 травня.

Канікули  проводяться  в такі терміни:

осінні з 29 жовтня по 04 листопада,

зимові з 29 грудня по 13 січня,

весняні з 25 березня по 31 березня.

Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової, основної і старшої  школи.

У відповідності до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелік предметів для проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи, форму та терміни проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково.

 Результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2019 року.

Навчальна практика та навчальні екскурсії будуть проведені протягом навчального року.

Учні 5-10 класів будуть задіяні для роботи на навчально-дослідних ділянках Для оздоровлення учнів 1-4 класів працюватиме пришкільний табір „Сонечко”.

Учні 5 класу будуть залучені до роботи мовного табору.

Для учнів 10 класу планується робота табору праці та відпочинку.

Останнє оновлення: Понеділок, 24 вересня 2018, 11:35

ЗВІТ В.О. ДИРЕКТОРА НА  ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗБОРАХ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТА БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ ЗА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Рейтинг користувача:  / 0

Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Лохвицької районної ради Полтавської області

вул.  Шкільна 10, м. Лохвиця, 37200 тел: 0(5356) 3-17-67

e-mail  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.      Код ЄДРПОУ  23548516

 

 

ЗВІТ В.О. ДИРЕКТОРА НА  ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗБОРАХ
ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТА БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ

ЗА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Останнє оновлення: Четвер, 05 жовтня 2017, 09:48
Детальніше...
  • 220x90 MONMS static

    wodenuk

    logopoippo2
  • pol yprav188x80 pedrpesacom banner dotsOsvitaUA logo
  • LogoTop.uk-UA
by joomlana.net