6 Klasse. Stunde №8. Thema der Stunde: Die Reise in den Ferien.

6 Klasse Stunde №8 Thema der Stunde: Die Reise in den...


Читати...

Die Dresdener Gemäldegalerie

Чичерська І.В.., учитель німецької мови Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Тема уроку. Die Dresdener Gemäldegalerie Мета уроку. Навчити учнів вживати нову лексику: derZwinger, derKurfürst, derGobelin, flämisch, holländisch, dieKunstsammlung, dasMeisterwerk; висловлювати власну думку...


Читати...

Інструкції з безпеки життєдіяльності

Затверджую Директор школи Л.М.Панченко Наказ №______від________________ ІНСТРУКЦІЯ №_____ з безпеки життєдіяльності для учнів Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 “Правила поведінки на воді” 1. Загальні положення 1.1. Нещасні випадки найчастіше відбуваються при порушенні заходів безпеки на...


Читати...

Алгебра. 7 клас. Тема. Розв’язування рівнянь, які зводяться до лінійних.

Тема. Розв’язування рівнянь, які зводяться до лінійних. Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Б. Паскаль ...


Читати...

Бесіди із безпеки життєдіяльності

Бесіди із безпеки життєдіяльності 1.Бесіди із особистої гігієни № п\п Тема бесіди Дата проведення 1 Профілактика кишкових захворювань 2 Профілактика та запобігання захворювання на епісторхоз 3 Профілактика та запобігання захворювань на аскаридоз 4 Профілактика захворювань на грип ...


Читати...

Веселі старти (сценарій позакласного заходу для учнів 3-4 класів)

Веселі старти (сценарій позакласного заходу для учнів 3-4 класів) Завдання: 1. Поглиблювати знання, уміння та навички, що отримані учнями на уроках...


Читати...

Виховна година

Тема. За що шанують українців. Мета: познайомити учнів із рисами характеру українців; створити неповторний образ українців; виховувати шанобливе ставлення до нашої нації. Обладнання: аудіозапис “У гостях у казки”, “Іде учитель”, відеозапис інтерв’ю...


Читати...

Виховна година. Будьте здоровими, діти!

Пономаренко Т.М.,учитель початкових класів Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Виховна година 2 клас Тема: Будьте здоровими, діти! Мета: навчитися берегти своє здоровя; ...


Читати...

Виховний план 2014-2015

Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Затверджую Директор школи Л.М.Панченко Графік виховних заходів у Лохвицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 Лохвиця, 2014 Про підсумки виховної роботи у школі за 2013-2014 н.р. У 2013-2014 навчальному...


Читати...

Географія. 7 клас. Тема. Географічне положення Євразії.

Чорнуха О.М.., учитель географії Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Предмет . Географія. 7 клас ...


Читати...

Геометрія 9 клас . Вектори на площині. Підсумковий урок

Предмет. Геометрія 9 клас Тема уроку. Вектори на площині. Підсумковий урок Мета уроку. Систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Вектори». ...


Читати...

За що шанують українців.

Виховна година Тема. За що шанують українців. Мета: познайомити учнів із рисами характеру українців; створити неповторний образ українців; виховувати шанобливе ставлення до нашої нації.


Читати...

Звертання. Узагальнення та систематизація знань. Урок української мови. 8 клас.

Урок української мови. 8 клас Тема. Звертання. Узагальнення та систематизація знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про звертання, його види, систему пунктуаційних знаків при них, роль і місце звертань у реченні;...


Читати...

Контрольна робота з географії 8 клас. Тема "Ландшафти"

І ВАРІАНТ Завдання з вибором однієї правильної відповіді 1. Укажіть, що є найбільшим природним комплексом земної кулі. 2. Укажіть, який відсоток території України займає зона мішаних та широколистяних лісів. 3. Укажіть назву природної...


Читати...

Матеріал до уроку "Революція Гідності"

Революція Гідності (https://drive.google.com/open?id=0B_T-nsu_Y8ujM2ZSc3VfaFhidVU) • 21 листопада 2013 – лютий 2014 рр., протистояння між владою і євромайданівцями - Революція Гідності


Читати...
123456789101112131415


ЗВІТ В.О. ДИРЕКТОРА НА  ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗБОРАХ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТА БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ ЗА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Лохвицької районної ради Полтавської області

вул.  Шкільна 10, м. Лохвиця, 37200 тел: 0(5356) 3-17-67

e-mail  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.      Код ЄДРПОУ  23548516

 

 

ЗВІТ В.О. ДИРЕКТОРА НА  ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗБОРАХ
ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ТА БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ

ЗА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

 

2. Загальна інформація про школу

 

Контингент учнів

На кінець 2016/2017 навчального року у 14 класах навчається 286 учнів, з них 1 – 4 класів – 125 учнів, 5 – 9 класів – 135 учнів, 10 – 11 класів – 26 учнів.  Випускників 9 класу27 учнів, випускників 11 класу – 12 учнів, з них претендентів на нагородження золотою медаллю - 1 учнів, срібною – 0 учнів. Всі учні 12 класу беруть участь у проходженні державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року.

Мова навчання

Українська мова

Профільне навчання

Навчально-виховний процес здійснювався у 10-11 класах за типовим навчальним планом із вивченням двох іноземних мов

Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 30 педагогів, з них 15(50%) мають вищу кваліфікаційну категорію 6 (20 %) -І кваліфікаційну категорію 4( 13%) - II кваліфікаційну категорію,8 вчителям школи( 27%) присвоєно звання "Старший вчитель", 5 (24%) - " Учитель-методист"

Забезпечення харчуванням

 Гарячим безкоштовним харчуванням на кінець 2016/2017 навчального року  було  забезпечено 131 учень початкових класів та 23 дітей пільгових категорій (діти із малозабезпечених сімей, переселенці, дитина, яка опинилася у складних життєвих обставинах). Діти початкових класів харчувалися за рахунок районного бюджету, діти пільгових категорій – за рахунок субвенцій міської ради. За рахунок батьківської плати харчується 154 учні.

Творчий потенціал

Педагогічний колектив працює над проблемою «Підвищення якості знань учнів та виховання ціннісних орієнтирів особистості, як результат творчого та професійного зростання учителів». Учителі школи беруть активну участь  у районних конкурсах, онлайн-конференціях, засіданнях методичних обєднаннях, районних семінарах, у проведенні семінарах-практикумах, які проводяться районі.

     Педагогічний колектив школи постійно працює над удосконаленням фахової майстерності,  здійсненює індивідуального підходу до особистості дитини, на кожному уроці з урахуванням вікових категорій для підвищення рівня якості освіти відповідності форм і методів викладання європейським стандартам, удосконалення самостійних методів навчання учнів. Систематично здійснюються моніторингові дослідження якості освіти індивідуальних особливостей учнів, процесів адаптації учнів при переході від початкової до середньої школи

Гурткова робота

У школі працює 13 гуртків:
Предметні – «Пісенний фольклор України»

«Клуб шанувальників українського слова»

«Юні поети та прозаїки»

«Георгафічне краєзнавство»

«Історичне краєзнавство»

«Вокальний спів»

Художньо-естетичного – «Студія морального виховання» -

«Клуб цікавих зустрічей»

Гурток юних книголюбів

Спортивні – «Легка атлетика»

Працюють секції дитячо-юнацької спортивної школи: легка атлетика.

Підвіз учнів

та вчителів

 Підвіз 16 учнів здійснюється шкільним мікроавтобусом із території Свиридівської сільської ради та с.Криниця.

Матеріально-технічне забезпечення

Школа розміщується в  двоповерховому корпусі.

Обладнано 17 навчальних кабінетів.

Кабінет комп’ютерної техніки

Спортивний зал

Майстерня по обробці металу.

Бібліотека із читальним залом

Достатня кількість ТЗН, наочного, демонстраційного матеріалу для якісного проведення навчально-виховного процесу.

4 внутрішні туалети

Бібліотечний фонд налічує 21332 примірників художньої та навчальної літератури.

 

3. Кадрове забезпечення

Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу установлюються відділом освіти Лохвицької  районної державної адміністрації на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.

Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.

У 2016/2017 навчальному році школа була забезпечена штатними працівниками на 100 працівників з числа обслуговуючого персоналу – 12,5 ставок).

У 2016/2017 навчальному році було прийнято на роботу 3  педагогічних працівників

Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників.

Всі учителі школи працюють за фахом, з них  94 % мають вищу освіту    Педагоги мають можливість удосконалювати свою фахову майстерність на курсах підвищення кваліфікації  при ПОІППО й успішно проходити атестацію.

Так в цьому році 7 вчителів проходять курси підвищення кваліфікації в ПОІППО

У 2016-2017 навчальному  році проатестовано 2 вчителі:

Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи школи.

Пріоритетними напрямами системи підвищення кваліфікації є:

-                    формування ключових компетенцій (17%);

-                    моніторинг якості освітньої діяльності (23%);

-                    впровадження нових технологій навчання й виховання в умовах профілізації старшої школи (20%);

-                    самоосвітня діяльність педагога (15%);

-                    залучення кадрів до творчої роботи (12%);

-                    психолого-педагогічних супровід освітньої діяльності (13%).

Підвищення кваліфікації є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою в формуванні пріоритетних компетенцій педагога.       

 

4. Методична робота

У 2016/2017 навчальному році педагогічний колектив школи працював над методичною проблемою: «Підвищення якості знань учнів та виховання ціннісних орієнтирів особистості, як результат творчого та професійного зростання учителів».

Загальношкільна проблема відіграє роль своєрідної ланки, що інтегрує в одне системне ціле всі підрозділи методичної структури школи.

За допомогою єдиної проблеми пов’язані не тільки потреби й результат, а й засоби, етапи реалізації, які відповідають визначений цілі

У навчальному закладі є комп’ютерний клас, де встановлено 11 комп’ютерів  та проводяться уроки інформатики . У поточному навчальному школа отримала ще один комп’ютерний  клас за замовленням учителя інформатики , як подарунок з КНР. Усього в закладі наявні 28  комп’ютерів,безлімітне підключення до інтернету , 2 ноутбуки, мультимедійний проектор.

На наступний навчальний рік планується встановлення комп’ютерів у початкових класах та  кабінетах. У школі є  три принтери,  ксерокс, один. Право на користування технікою мають усі педагогічні працівники та учні , під контролем особи, відповідальної за  техніку. Адміністрація закладу вільно володіє навичками з ІКТ. З метою оптимізації адміністративної роботи дирекцією застосовується спільна робота з документами, з метою створення єдиного інформаційного простору закладу розширена локальна мережа, інформація про заміни розміщується на сайті школи. Це значно полегшує обсяг роботи працівників закладу,  зручно для учнів, вчителів, батьків.

На сайті представлена управлінська діяльність, навчальна, виховна, методична робота, діяльність соціально-психологічної, бібліотечної служби тощо, сторінка з історії школи, шкільне життя. Сайт оновлюється та розробляється вчителем інформатики  Онацьким В.А.

В школі  визначена чітка структура  методичної  роботи, яка складається із взаємопов’язаних та  взаємодіючих  елементів: педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання,  конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення  з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання;  творчі групи вчителів з певних проблем  навчально–виховного процесу.

На початку навчального року було видано наказ по школі від 01.09.2016    194 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2016/2017 навчальному році».

Протягом року  у школі відбулися засідання районних методичних об’єднань з хімії та ЗДВР

З метою ознайомлення вчителів із системою і досвідом роботи колег у квітні 2017 року проведено місячник педагогічної майстерності, у ході якого проведені відкриті уроки та класні години, педагогами школи .

Постійно здійснювався супровід інноваційної діяльності, а саме: надання методичної допомоги та консультацій щодо здійснення інноваційної діяльності педагогічними працівниками школи, організаційно-методична допомога в створенні презентаційних матеріалів,

Учителі школи впроваджують елементи сучасних технологій  та створюють матеріали по їх застосуванню

Інтерактивна

технологія

Колектив школи

Технологія Веб-квест

Омельницька Т.В., Верхівська І.І.

Технологія комунікативного навчання

Панченко Л.М.  Чичерська І.В.  Пугач О.В. Верхівська І.І.

Комп’ютерна  технологія

Колектив школи

Ігрові технології

Дерев’янко А.В., Хоменко С.І., Лазука Н.П., Пономаренко Т.М., Пигар  М.Ю., Добрянська Н.В.

Технологія рівневої диференціації

Педагогічний колектив школи

Технологія колективно- групової навчальної діяльності

Педагогічний колектив школи

Особистісно-зорієнтоване навчання

Педагогічний колектив школи

Найважливішою індивідуальною формою науково-методичної роботи є самоосвіта педагогів. До найважливіших завдань самостійної роботи учителів відносились: вивчення нових програм і підручників, аналіз їхніх дидактичних та методичних особливостей; самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу; оволодіння методологією і методикою педагогічного дослідження; активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об'єднань, різних творчих груп; підготовка методичних розробок; систематичне вивчення передового педагогічного досвіду.

Результати самоосвіти вчителі репрезентували на кожному її етапі, брали участь у семінарах, інформуючи на засіданні методичного об'єднання,  доповідаючи на психолого-педагогічних семінарах,  педагогічних читаннях.
Самоосвіта є найгнучкішою формою отримання знань, тому що вона здійснювалася на діагностичній індивідуалізованій основі. У серпні 2016 року було проведено анкетування педагогічних працівників з метою вивчення проблемних питань і якими питання вчителі могли поділитися з колегами. Аналіз анкетування показав, що у вчителів визивають труднощі такі питання:

- впровадження моніторингу в практику роботи та аналіз отриманих результатів;

- використання інтерактивних технологій.

Одним із важливих видів самостійної діяльності педагога була його індивідуальна робота над шкільною науково-методичною темою. У процесі індивідуальної роботи над науково-методичною темою вчителі вивчали джерела науково-методичної інформації, досвід педагогів-новаторів, аналізували власну педагогічну діяльність з метою подолання недоліків у ній або удосконалення сильних сторін діяльності, теоретичного узагальнення й осмислення власного досвіду.

 

5. Навчальна діяльність учнів

У 2016/2017 навчальному році навчання завершили 284 учнів у 14 класах, , функціонували 3 група продовженого дня.

Протягом року зі школи вибув 1 учень у зв’язку із зміною місця проживання     

У 2016/2017 навчальному році школа  працювала у режимі одної зміни. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку:

перерви тривалістю 10 та 20 хвилин.

Головна місія школи – надання якісних освітніх послуг.

За результатами річного оцінювання переважна кількість учнів мають достатній та середній рівень навчальних досягнень.

Навчальні досягнення учнів за результатами річного оцінювання такі

Клас

К-ть учнів

високий

достатній

середній

початковий

відмінники

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

17

2

10

5

0

2

19

2

9

8

 

1

3

22

2

10

10

0

1

20

1

14

5

 

 

14

1

6

7

0

 

5

25

1

14

10

0

1

17

2

10

5

0

1

16

1

5

10

0

 

7

27

2

12

11

2

 

8

19

2

6

11

 

2

9

27

4

12

10

1

1

10

14

0

9

5

 

 

11

12

4

6

2

 

1

 

286

24

114

99

3

10

Навчальні досягнення учнів за результатами державної підсумкової атестації:

4 клас

Навчальний предмет

Загальна кількість учнів 4-х класів

Кількість учнів, які складали атестацію

Рівень навчальних досягнень (кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова (мова)

34

34

0

10

17

7

2.

Українська мова (читання)

34

33

0

9

17

7

3.

Математика

34

33

0

11

9

13

9 клас

Навчальний предмет

(усі предмети інваріантної складової робочих навчальних планів)

Загальна кількість учнів 9-х класів

Кількість учнів, які звільнені від ДПА

Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень учнів

(кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова (диктант)

27

0

27

1

11

11

4

2.

Математика

27

0

27

2

11

8

6

3.

Українська література

27

0

27

0

7

12

8

 

Учні нашої школи традиційно буруть участь в районних, обласних предметних олімпіадах та конкурсах.

 

Обласні олімпіади

Золотар Вікторія               українська мова      ІІІ місце        Ігнатьєва Н.А.

Золотар Вікторія               англійська мова      ІІІ місце        Верхівська І.І.

Кириченко Владислав        біологія                 ІІІ місце        Отюцька Г. В.

Кириченко Владислав        трудове навчання    ІІІ місце        Петренко Ю. І.

Войтко Оксана                  біологія                 ІІІ місце        Отюцька Г. В.

 

Захист науково-дослідницьких робіт МАН

( обласний  етап)

Екологія       ІІ місце         Войтко Оксана,
учениця 9 класу               (керівник учитель хімії Омельницька Т.В.)

Районні  олімпіади

Предмет

клас

Місце

ПІП переможця

ПІП учителя

1.

Математика

8

3

Жерняк Іван Валерійович

Милка Т.І.

2.

Математика

9

3

Войтко Оксана Ігорівна

Солохіна О.Ю.

3.

Математика

10

2

Савченко Максим Петрович

Писаренко Т.О.

4.

Біологія

8

1

Полтавець Каріна Олександрівна

Отюцька Г.В.

5.

Біологія

9

1

Войтко Оксана Ігорівна

Отюцька Г.В.

6.

Біологія

11

1

Кириченко Владислав Михайлович

Отюцька Г.В.

7.

Екологія

11

3

Кириченко Владислав Михайлович

Отюцька Г.В.

8

Географія

8

2

Кириченко Лілія Михайлівна

Чорнуха О.М.

9.

Географія

  10

3

Онацька Олена В’ячеславівна

Чорнуха О.М.

10.

Географія

11

2

Дупак Дарина Вікторівна

Чорнуха О.М.

11.

Укр.мова

9

2

Портяна Анна Сергіївна

Гресь Л.В.

12.

Укр.мова

11

1

Золотар Вікторія Володимирівна

Ігнатьєва Н.А.

13.

Історія

9

3

Шетеля Іванна Василівна

Костоглод Л.А.

14.

Історія

11

3

Костоглод Костянтин Андрійович

Костоглод Л.А.

15.

Фізика

9

2

Войтко Оксана Ігорівна

Милка Т.І.

16

Хімія

7

1

Маценко Катерина Володимирівна

Омельницька Т.В

17

Хімія

8

2

Кириченко Лілія Михайлівна

Омельницька Т.В

18.

Хімія

9

1

Войтко Оксана Ігорівна

Омельницька Т.В

19.

Нім.мова

11

2

Золотар Вікторія Володимирівна

Панченко Л.М.

20.

Англійська мова

11

1

Золотар Вікторія Володимирівна

Верхівська І.І.

21.

Інформатика

10

3

Головня Руслан Анатолійович

Онацький В.А.

22.

Інформатика

11

3

Кириченко Владислав Михайлович

Онацький В.А.

23.

Трудове навчання

10

2

Черкасець Ігор Олександрович

Петренко  Ю.І.

24.

Трудове навчання

11

1

Кириченко Владислав Михайлович

Петренко  Ю.І.

25.

Правознавство

9

2

Плис  Захар Миколайович

Костоглод Л.А.

26.

Правознавство

10

3

Шетеля Іванна Василівна

Костоглод Л.А.

27.

Правознавство

11

2

Мислінська Вікторія Юріївна

Костоглод Л.А.

Конкурс знавців української мови ім П Яцика

1

Укр.мова

4

2

Портяна Анна Сергіївна

Гресь Л.В.

2

Укр.мова

10

3

Андрущенко Юлія Ігорівна

Ігнатьєва Н.А.

3

Укр.мова

11

3

Мислінська Вікторія Юріївна

Ігнатьєва Н.А.

          

Конкурс знавців математики ім. Остроградського

1

Жерняк Іван Валерійович

3

 

Конкурс учнівської  творчості ім. Шевченка

1

11

Мислінська Вікторія Юріївна

 

Захист науково-дослідницьких робіт МАН ( районний етап)

Хімія    І місце         Войтко Оксана        Омельницька Т.В.

 

Всеукраїнський конкурс учнівської та студентської молоді імені Т.Г. Шевченка

                Мислінська Вікторія             ІІІ місце

                Онацька Олена                   І місце

                Степура Максим                  І місце

                Костоглод Костянтин            ІІІ місце

 

Гра «Дебати» І місце      Мислінська Вікторія

                                    Онацька Олена

                                    Петрашевич  Анастасія

 

Спортивні  змагання

Козацький гарт

 

 

 

 

 

 

 

 

Теніс

 

 

Легка атлетика

 

 

Команда школи :

Пільгай Богдан

Денисенко Дарія

Бондаренко Аліна

Йовжій Владислав

Кузьменко Вячеслав

Зубко Анна

Мирненко Володимир

Щербак Інна

Апшай Єлизавета

Борчук Андрій

Черкасець Ігор

Шетеля Іванна

Гармаш Надія

Кириченко Лілія

Гресь Володимир

Пільгай Богдан

Шетеля Іванна

Саловська Аліна

1 місце

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ місце

 

 

ІІ,ІІІ місце

ІІ місце

 

 

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та з метою створення сприятливих умов для всебічного розвитку інтелектуального і творчого потенціалу талановитих дітей та підлітків, стимулювання їх творчого самовдосконалення, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності, піднесення статусу обдарованих дітей було проведено шкільне свято «Зірковий парад шкільного дивосвіту» на якому всі учні школи , які досягли високих результатів у олімпіадах, конкурсах , змаганнях      були нагороджені подарунками .

6. Виховна робота

Пріоритетні напрямки виховної роботи:

  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки;
  • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
  • активізація роботи з батьками і громадськістю;
  • активізація народознавчої, військово-патріотичної робіт;
  • активізація роботи органів учнівського самоврядування.

Виховна робота школи здійснювалась  відповіднодо затвердженого Графіка проведення виховних заходів, за тематичними місячниками.

У школі було проведено:

-          Місячник  «Увага! Діти – на дорозі!»

-          Тиждень Незалежності України (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень здоров’я та знань правил дорожнього руху (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень патріотичного виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Краса і біль рідного краю (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень громадянського виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень профілактики та попередження правопорушень (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень Козацькому роду нема переводу» (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень енергозбереження (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Місячник право виховної роботи:

-          Тиждень «Закон право і ми» (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень громадянського виховання (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень здоров’я «Абетка здоров’я» (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень пам’яті жертв Голодомору (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Місячник боротьби зі СНІДом:

-          Тиждень «Обираємо здоров’я» (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень прав людини (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень попередження шкідливих звичок (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень естетичного виховання (Ціннісне ставлення до праці);

-          Тиждень правової популяризації (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень Соборності України (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень зустрічей і спілкувань. Тиждень честі школи (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Предметний тиждень молодших класів;

-          Тиждень, присвячений річниці виведення радянських військ із Афганістану (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень естетичного виховання (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень, присвячений Дню захисника Вітчизни (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень по попередженню дитячого дорожньо-транспортного травматизму (Ціннісне ставлення до себе);

-          Тиждень «Образу матері вклонімося» (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Формування громадянської свідомості (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень дитячої книги (Ціннісне ставлення до культури і мистецтва);

-          Тиждень психології (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень фізики та астрономії (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень екологічного виховання (Ціннісне ставлення до природи);

-          Ттиждень пам’яті Чорнобильської катастрофи (Ціннісне ставлення до природи);

-          Тиждень довкілля (Ціннісне ставлення до природи);

-          Тиждень Європи (Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей);

-          Тиждень знань безпеки життєдіяльності (Ціннісне ставлення до себе)

-          Проведено двомісячник чистоти і благоустрою, у рамках якого прибрано території школи та прилеглу до неї, висаджено 250 дерев, 70 кущів, закладено 4 квітники, вивезено сміття; проведено операцію; проведено акцію “Зелений паросток майбутнього”.

Згідно із тематикою тижнів у школі проводилися виховні заходи: виховні години, години довіри, вечори відпочинку, брейн-ринги, акції, тематичні години інформувуння, марафони, турніри, рольові ігри, випускалися стінівки, проводилися конкурси малюнків, плакатів.

 

У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники»(1 клас), спортивні змагання «Козацькі розваги» (5-11 класи),«Тато, мама, я — спортивна сім'я», «Ве­селі старти», «Новорічні ранки» (1-4 класи). Молодші школярі брали активну участь у конкурсах малюнків «Осінь наша мила», «Рідна матінка» , «Зима прий­шла» (, «Ой весна, весна». Цікавими були виступи учнів 11 класу до Дня вчителя і учнів 1-4 класів до 8 березня. Популярними серед учнів 8-11 класів є конкурси «Міс осінь», «Найчарівніша пара», «Містер школи».

 

Протягом року діти мандрували у світі ділових справ, відвідували  музеї, бібліотеки, для них були організо­вані екскурсії, походи. До святкових дат з дня визволення України, визволення Полтавщини та річниці Великої Перемоги проводились уроки Мужності, діти покладали квіти  до  пам'ятників та меморіальних плит на честь визволителів.

 

На початку навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування.

Учні 5 класу пройшли випробування на звання п'ятикласника і відзначили цю подію святом «Посвята в п'ятикласники». Традиційно учні 5—11 класів беруть участь у акції «Милосер­дя», волонтерські загони школи надають допомогу ветеранам Великої Вітчизняної війни, вчителям-пенсіонерам, що проживають в мікрорайоні школи. У 2016-2017 навчальному році особлива увага приділялася національно-патріотичному вихованню дітей: учні школи взяли участь у акціях «Напиши листа пораненому», зборі коштів, харчів та теплих речей для воїнів АТО.

Живий інтерес в учнів середніх класів ви­кликають екскурсії, походи. Цікаво провели спортивні змагання учні 5-6 класів «Всім класом — на старт», 5-х класів «Веселі старти» , багато зусиль доклав вчитель трудового навчання Петренко Ю.І., аби підготува­ти і провести «Конкурс майстрів та майстринь», ярмарку продаж виробів дітей, яка традиційно відбувається у травні.

Класні керівники докладають ба­гато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове жит­тя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.

Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручен­ня, були залучені до роботи гуртків, клубів, спортивних секцій, музичної школи, факульта­тивів. І хоча протягом року мали місце окремі порушення дисципліни серед учнів (крадіжка, бійка, вживання ненормативної лексики), але серйозних правових порушень, здійснених учнями школи, не виявлено. А рівень ефективності участі класів у виховних заходах був до­сить високий. Про це свідчать грамоти відділу освіти Лохвицької РДА .

Відповідно до Річного плану роботи школи було проведено 2 конференції громадськості і 2 загальношкільних батьківських зборів – “Якщо ти сам собі ворог”, “Результати літного оздоровлення”, “Причини та наслідки правомірної поведінки”, “Причини та наслідки жорстокого поводження із дітьми”. Зустріч із лікарями ЦРЛ. (зустріч із працівниками МНС, співробітниками Лохвицького РВ УМНС України в Полтавській області).

У школі працює Рада школи, у складі якої у рівній кількості представлені батьки, діти та вчителі. Представники Ради школи залучалися до проведення операцій “Нічне місто”, “Дозвілля молоді”; проведення марафону Милосердя .

 Школа може успішно виконувати свої функції щодо виховання підростаючого покоління тільки в тісному зв’язку із сім’єю, лише цілеспрямованими зусиллями батьків та педагогів можна впливати на розвиток особистості дитини, розв’язувати виховні завдання. Родинно-сімейне виховання у школі здійснювалось спираючись на вікові, психофізичні та особистісні якості дитини та моральні цінності сім’ї. На годинах спілкування в класних колективах порушувалося питання ролі сім’ї як першооснови формування громадянина. Педагогічна освіта батьків здійснювалась на засіданнях університету педагогічних знань для батьків, роботі лекторіїв, конференції громадськості, батьківських зборах, індивідуальних бесідах, консультаціях, які проводили адміністрація школи, медичний працівник, практичний психолог, класні керівники.

Шкільний бібліотекар Москаленко О.О.  активно включалася у виховний процес школи: відповідно до тематики тижня організовувались виставки літератури; готувала матеріали на загальношкільну лінійку та тематичні години інформування; допомагала у підборі матеріалів до виховних заходів, свят; проводила літературні ранки, вечори, вікторини, презентації та бесіди різноманітної тематики.

У школі працює практичний психолог, яка надавала допомогу учням 5 класу для адаптації до нового рівня навчально-виховної роботи. Постійно Пономаренко Т.В. проводила консультації для дітей та батьків, працювала із дітьми, схильними до правопорушень, дітьми пільгових категорій. Тетяна Володимирівна добросовісно і охайно вела всю необхіднку документацію; своєчасно проводилися у школі засідання штабу по профілактиці правопорушень. У школі постійно працював консультпункт практичного психолога.

У школі працювали лекторії ”Разом до здоров’я”. Активну участь у роботі вище зазначених ланок виховної роботи школи брали участь шкільна медична сестра Корольова Є.О., практичний психолог Пономаренко Т.В., класні керівники. Медична сестра школи вела активну роз’яснювальну роботу, готувала матеріали до тематичних годин інформування, виховних годин, акцій, які проходили у рамках тематичних тижнів місячників ( Місячник по боротьбі зі СНІДом, Тижні “За здоровий спосіб життя” тощо).

Розвиток ініціативи та самостійності школярів здійснюється через роботу органів учнівського самоврядування, яке займало вагоме місце у виховній роботі. У квітні 2016/2017 навчального року у школі відбулися вибори президента школи. За результатами загальношкільного голосування учнів школи Президентом школи була обрана учениця 8 класу Кириченко Лілія.

Робота лідерів школи була скорегована на виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Члени  учнівського самоврядування взяли активну участь в організації проведення акції  зі збору гуманітарної допомоги для мирного населення зони АТО та солдат української армії, яку проводив телеканал «ОТБ». Учні школи намалювали новорічні та різдвяні листівки воїнам-захисникам.

Лідери шкільного учнівського самоврядування Гармаш Надія стала головою молодіжного міського парламенту відвідувала всі засідання, які проводились. Робота засідань була направлена на виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції, виконання положень Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Під час засідань Ліги старшокласників дівчата усвідомили, необхідність формування та розвитку чіткої громадянської позиції та соціальної активності учнівської молоді, виховання почуття власної гідності.

У діяльності дитячо-юнацького об’єднання «Країна веселкова» слід відзначити роботу членів міністерств культури та спорту. З метою виховання ініціативності, творчості, організованості, самостійності вони залучали  інших учнів школи  до проведення та оформлення загальношкільних свят, відзначення пам’ятних дат. Так, свято Першого дзвоника, святковий концерт до Дня вчителя, заходи до Дня Валентина та святковий концерт до 8 березня серед учнів 5-11 класів, свято «Останній дзвоник» та випускний вечір   пройшли за активної участі учнівського колективу, колективу вчителів та батьків, що сприяло згуртуванню дітей, дало поштовх учням, батькам та вчителям для спільної плідної праці.

Формування  в дітях фізичного і морального здоров’я та залучення до занять фізичною культурою та спортом якомога більшої кількості дітей є одним із завдання виховної роботи школи. Задля його реалізації у вересні 2016року  до Дня фізичної культури і спорту у школі був проведені Олімпійський урок, Олімпійський тиждень, під час якого проводились змагання «Веселі старти». Протягом 2016/2017 навчального року учні школи брали участь у спортивних змаганнях місцевого та районного рівнів та показали високі результати у змаганнях із легкої атлетики, тенісу, «Козацькому гарті»

Виховними завданнями щодо формування ціннісного ставлення до праці є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці, навички самообслуговуючої та суспільно-корисної праці. Для цього у школі був проведений Тиждень профорієнтації , в рамках якого проводилися різні форми виховної діяльності. Учні школи постійно зустрічаються із представниками вузів, технікумів, ліцеїв області та України.

Усвідомлення учнями себе як невід’ємної  частини природи, виховання в учнях бережливого ставлення до природи є виховними досягненнями роботи школи щодо формування ціннісного ставлення до природи. У зв'язку з цим у жовтні 2016 проведено виставку осінніх букетів, малюнків та поробок з природнього матеріалу «Осінні фантазії» учнів 1-11 класів З метою виховання любові до природи та бережливого ставлення до неї відбулися загальношкільні акції «Допоможи птахам взимку» з виготовлення годівничок та «Нагодуй птаха». Навесні діти школи посадили близько 70 сосон та 30 каштанів на території школи.

Однією із задач виховної роботи школи є формування ціннісного ставлення до себе (вміння цінувати себе як унікальну та неповторну особистість, знати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я, прагнення бути фізично здоровою людиною). У зв’язку з цим протягом  2016/2017 навчального року з учнями у школі проводилась робота щодо  безпеки життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму: Тиждень безпеки дорожнього руху, Тиждень безпеки життєдіяльності, Тиждень профілактики правопорушень, бесіди, ігри, усні журнали, диспути, «круглі столи», дискусії присвячені правилам збереження здоров’я та життя, пропаганді здорового способу життя та правомірної поведінки  дітей та молоді.

 

7. Соціальний захист

У 2016/2017 навчальному році робота школи щодо соціального захисту дітей пільгових категорій була спрямована на виконання законів України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», указів Президента України  від 11.07.2005 № 1086/2005 «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»,  від 04.05.2007 № 376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей», від 01.06.2013 № 312/2013 «Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей»,  Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розпорядження Кабінету Міністрів від 11.06.2007 № 119/2007-р «Про схвалення Концепції Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на 2006-2016 роки».

Робота з  даного напрямку  проводилася відповідно до  річного плану роботи школи, плану виховної роботи, плану роботи практичного психолога з організації соціального захисту дітей пільгових категорій.

У 2016/2017 навчальному році наказом по школі  «Про призначення громадського інспектора з охорони прав дитини» було призначено інспектора з охорони дитинства соціального педагога школи Пономаренко Т.В.  Постійно здійснювався контроль за відвідуванням занять  дітей із соціально незахищених категорій.

На кінець 2016/2017 навчального  року якісно-кількісний склад учнів пільгових категорій:

 

№ з/п

Назва категорії

Кількість

Кількість сімей

1.    

Діти, які перебувають під опікою

-         сироти;

-         позбавлені батьківського піклування.

0

0

3.

Діти - напівсироти

10

9

4.

Діти одиноких матерів

21

20

5.

Діти з малозабезпечених сімей

23

17

6.

Діти з багатодітних сімей                                             

59

18

7.

Діти з особливими потребами (інваліди,

які мають посвідчення, видане управлінням праці та соціального захисту)

7

7

8.

Діти, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС (які мають посвідчення категорії «Д»)

3

3

12

Переселенці з Луганська та Донецька

2

2

Із вище зазначених дітей гарячим харчуванням було забезпечено 26 дітей

Подарунки до Дня святого Миколая та новорічних свят отримали діти початкової ланки. Діти пільгових категорій відвідали новорічні вистави та циркову виставу.

5 дітей за медичними показниками навчалися за індивідуальною формою навчання.

Щоквартально оновлювався банк даних дітей пільгових категорій. Ця робота проводилася на підставі відповідних документів, класними керівниками проводились обстеження умов проживання та виховання дітей, про що свідчать акти, складені комісіями.

З 29 травня по 16 червня 2017 року в школі працює дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Сонечко», табір праці та відпочинку «Старт», мовний загін, у яких також оздоровлювалися діти пільгових категорій.

Категорії дітей

Кількість дітей

 

 

  • діти, осіб визнаних учасниками бойових дій

1

  • діти, потерпілі від наслідківЧорнобильськоїкатастрофи

3

  • діти-інваліди

2

  • діти з багатодітних та малозабезпечених сімей

10

  • діти, які перебувають на диспансерному обліку

27

  • талановиті та обдаровані діти-переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій, дитячих творчих колективів і спортивних команд

25

 

8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів і працівників

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.

У вересні 2016 року учні школи були розподілені на групи здоров'я та поставлені на диспансерний облік, про що видано відповідний наказ по школі  «Про розподіл учнів за медичними групами для організації занять фізичною культурою з ними».

Розподіл  учнів на фізкультурні групи на початку 2016/2017 навчального року:

Основна

Підготовча

Спеціальна

Звільнені

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

133

51%

117

45%

5

2%

4

2%

 

У травні 2017 року учні школи також пройшли медичний огляд відповідно до графіків.

Результати проведення медичного огляду було занесено в медичні картки учнів, складені списки учнів, що стоять на «Д» обліку.

Складено реєстр учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп, відповідно до Інструкції про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009             № 518/674.

Протягом вересня жовтня 2016 року було проведено анкетування  учнів щодо виявлення факторів ризику алкогольних та наркотичних проблем.

Відповідальний за організацію та проведення медичних оглядів проінформувала батьків на загальношкільних батьківських зборах  про хід проведення поглиблених профілактичних медичних оглядів учнів школи.

Вчителі також щорічно проходять медичний огляд за окремим графіком один раз на рік, працівники їдальні – два рази на рік.

 

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується Законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст. 22), «Про охорону дитинства (ст. 5), постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2014 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»,  іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням за рахунок Лохвицької районної адміністрації. Гаряче харчування учнів 1-11 класів відбувалось за бажанням у їдальні школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет. Адміністрацією закладу проводиться щомісячна перевірка режиму роботи шкільної їдальні, перевірки проводилися і співробітниками держнагляду за дотриманням санітарного законодавства Управління Держпромспоживслужби в Лохвицькому районі. В результаті перевірок усунені недоліки – систематично постачальником ПП Ярмоленком П.Д. закуповується необхідний інвентар (виделки, ложки) , працівниками школи відремонтовано систему водопостачання. Однак, приміщення шкільної їдальні потребує капітального ремонту, меблі та обладнання технічно і морально застаріле, потребує капітального ремонту плита.

 

З метою збереження  здоров’я учнів директором проводиться контроль щодо проведення уроків фізичного виховання, виконання режиму роботи групи продовженого дня.

 

9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей в побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, інших чисельних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи проводиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі  

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі у учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів з безпечної поведінки, стенди з охорони праці.

 

 

Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах  при директорові. Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що протягом навчального року у школі зафіксовано 3 випадки виробничого

травматизму

По усіх випадках складено відповідні акти, і повідомлення до відділу освіти

У школі зафіксовано 14  випадків невиробничого травматизму з них 10 - випадкові падіння  потерпілого, 4- випадкова дія механічних сил

 Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей на уроках фізичної культури та на перервах . В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведено відповідну з учителями. Традиційними в школі є тижні безпеки дорожнього руху, знань пожежної безпеки, сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, охорони праці, День цивільного захисту населення.

 

10. Фінансово-господарська діяльність

Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до статуту на основі прийнятого бюджету.

   

 

Джерелами фінансування є:

  • кошти відділу освіти Лохвицької РДА
  • коштиЛохвицької районної ради
  • благодійна допомога батьків;
  • благодійна допомогафізичних осіб.

 

    У 2016/2017 навчальному році за бюджетні кошти проведено:

-          Заміну всіх вікон на енергозберігаючі

-          Фарбування підсобних приміщень на території школи.

 

У 2016/2017 навчальному році за батьківські  кошти проведено:

-          Фарбування дверей, коридорів, спортивних споруд на території школи.

-          Ремонт  класних кімнат

-          Ремонт переходів між поверхами

-          Косметичний ремонт спортивної зали

-          Закупівля матеріалів для поточного ремонту школи

-          Проведено заміну кранів

-          Придбано мтоли та стільці у хімкабінет

-          Поставлено двері у двох класах

У 2016/2017 навчальному році як подарунок від КНР школа отримала 10 нових комп’ютерів

Лохвицькою районною радою виділено кошти у сумі 700 тис і планується зробити

1. Укріплення балки над вікном репроекції школи

2. Зовнішні відкоси на вікнах школи

3.Бетонна відмостка навколо школи з бордюром

4.Водовідвідні відливи  та труби для відведення води

5.Ремонт даху : кріплення коньків, прибиття до шалівки 10 штук шиферу

6.Ремонт фасадної плитки зі сторони  початкових класів

7.Наружні  вхідні двері(4шт.)

8. Капітальний ремонт  наружних сходів  до їдальні та бібліотеки

9. Плитка у туалеті на 2 поверсі школи

 

Заплановано косметичні ремонти класних кімнат, спортивної зали, роздягалень, облаштування стендами та комп’ютерною технікою.

 

11. Управлінська діяльність

Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив має спільну мету, обумовлену світовими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти; формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють та регулюють процеси в управлінні.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за навчально-виховним процесом адміністрація школи приймає колегіально.

Застосування принципу раціонального поєднання традиційного і інноваційного в управлінні внесло зміни в основні завдання, функції, форми та методи діяльності керівника і сформувало нові підходи:

  • підготовка конкурентоспроможних випускників;
  • створення конкурентоздатного освітнього середовища;
  • використання комп’ютерної мережі Інтернет;
  • створення правових, організаційних, психологічних умов для здійснення діяльності педагога;

 

  • 220x90 MONMS static

    wodenuk

    logopoippo2
  • pol yprav188x80 pedrpesacom banner dotsOsvitaUA logo
  • LogoTop.uk-UA
by joomlana.net